„Je to lepšie ako zošívať ručne nejaké futbalové lopty", pripája sa Xio, ktorý má už 12 rokov a je vedúcim zmeny. Práve ručne odlieva pamätné mince.
„Prináša mi to obrovskú radosť, keď viem, že si naše ručné výrobky kúpia nejaký dobrí ľudia a budú sa z nich úprimne tešiť", tvrdí dojatá 10 ročná Ta-ling. „Verím, že budú konkurencie schopné".
Svetové spoločenstvo je na takéto uvedomelé čínske deti veľmi hrdé. Ako ÚRIMNE hovoria poprední politici: „Naša závislosť na Číne je minimálna..."
Svadobný boom sa chystá využiť aj Tumidaj Advertiz, popredná slovenská reklamná agentúra. Na tento sviatok biznisu si v Číne dali vyrobiť niekoľko konkurencie schopných vychytávok. Všetky s potlačou kráľovského páru. Vyberáme z ich katalógu:
Slipy.Hmoždinky. Brúsne kotúče (foto princa z jednej a princeznej z druhej strany). Kvalitná reťaz na vytŕhanie bankomatov zo stien. Tachografy pre kamionistov. Kvalitné obálky na úplatky. Potítko. Obal na šlabikár. Vrecúško na telesnú výchovu. Hnojivo na chryzantémy. Krmivo pre akváriové korytnačky. Sadrokartónové dosky. Sada náhradných žiaroviek do automobilov. Výstražný trojuholník. WC doska.
Hitom by sa ale mohla stať trvanlivá Lovecká saláma s logom budúcich monarchov. Už teraz v agentúre evidujú asi 65 objednávok len na tento produkt.
(Uvedené produkty objednávajte na emaily pisateľa)