reklama

Rascovo motivovaný útok

Pár mesiacov som nemal čo dodať. No radšej ako niekoho bozať, budem sa snažiť zopár hlášok dodať. Radšej ako monsterkokov z politiky riešiť, budem vybieleným chrupom na cestu priateľom svietiť....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Klub milovníkov televíznych reklám:

„Neprerušujte reklamné bloky zbytočným televíznym programom..."

----

Marečku, prodejte mi pero.

----

Zadal som si nové heslo:

„zyzzyzyzyzzzyyyzyzyzyzyzyzzzzyyyzyzyzyzzzyyyyzyzyzzzyzyzyzyzyzzzyzyzyzy". Google mail povedal, že je „silné".

Viac som sa tam už neprihlásil. Asi som niekde vymenil „z" za „y".... ale kde?

----

...môžem potvrdiť, že nešlo o rascovo motivovaný útok...

----

Nerád ležim na internom.

Nie som tam spokojný s jedlom....

Nerád ležím na internom - lebo:

občas tam chodí s kosou, v čiernom...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

----

Keď som dočítal životopis Marca Pola, informoval som premúdrený v kuchyni pri večeri, že Chanbalyk, to je dnešný Peking. Aďka počula Peting. Odvtedy si občas doprajeme v posteli Peking...

----

„Toto som si osobne odpalcoval." Takto obhajujem zarobených 200 € v mojej ruke administratívnymi službami - ťukaním do klávesnice.

----

Lepší ako Cola, lepší ako Fanta

...to je Števo Šanta.

Známejší jak Tatrakon.

..To je ON!

(Števovi k narodeninám na soc sieti)

Jozef Molnár

Jozef Molnár

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu