reklama

Kto šetrí, má vetry

Diali sa veci. A stále sa dejú. V politike monster kokovia furt dačo riešia a ich chamťa im veľmi nedá spať. A my si sedíme v čakárňach, na kávach, s rodinou pri koláčikoch, s priateľmi pri pohárikoch. Spíme spokojne. Žijeme si obstojne. Sem tam niečo napíšeme. Sem tam niečo zarobíme...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Prajem Vám všetkým v Novom roku, aby ste si aj Vy mohli dopriať občas žuvať koku...

Kto šetrí, má vetry.

Nemohol by som si k počítaču pripojiť numerologickú klávesnicu?

Zamestnanosť a sociálna ilúzia.

Ken Follet: Piliere zjeme

Poradie pacientov určuje lekvár.

Hláška mesiaca je Aďkina spomienka na detstvo: vozila sa na koníkovi. Volal sa Trtko...

Začala sa plesňová sezóna.

Povedali v telke, že pôjde vypovedať na detektor vší...

Som ako hamburger z McDonaldu - roky letia, no ja sa nemením...

Pýta sa ma kamarát:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- - Čo robíš?

- - Nič. Ja už mám všetko hotové

Mám pocit, že práve prežívam ľahké ťažkosti.

New kid on the blog!

Čo som čítal v roku 2011:

King, Hawking, Filan, Virapen, Larsson, Follett, Exupéry, Orwell, Remarque, Filan, Larsson, Filan, Filan, King, neznámy autor (tisíc a jedna strana k projektovému riadeniu - zamestnanosť a sociálna inklúzia)

V čakárni u lekára nápad: Ambulancia pre poruchy marketingu... (nepotrebuješ plagátik?)

Pýta sa ma Peťo:

- - Tree of life si videl?

- - Videl. Popcorn si k tomu nerob...

1949 - 1989 socializmus

1989 - 1991 kapitalizmus

1991 - 2012 hyenizmus

Emancipácia muža

Požiadajte manželku o pár očiek na obojku

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aby ste od vysávača, mohli sledovať Jojku.

Požiadajte ženu, o trochu dlhšiu reťaz,

Nech od drezu s riadom vidíte, kto je súdnej sieni, sporu víťaz...

Jozef Molnár

Jozef Molnár

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu