Túto dôležitú udalosť chceme dostať späť do domácností a domovov našich občanov, ktorí si za toto predstavenie platia." hovorí hovorca televízie. „Chceme, aby sa pred televíznou obrazovkou na malú chvíľu zišla celá rodina a dojato počúvala každé slovo prvého muža štátu. Veď naši prezidenti hovoria vždy tak strhujúco a k veci... Bola by škoda nesledovať to", nechal sa uniesť hovorca.
„Pre milovníkov technických noviniek máme pripravených kopec dobrých správ. Najväčšími novinkami sú napr. vysielanie príhovoru vo vysokom rozlíšení, tzv. HD a pre majiteľov 3D televízorov aj v tomto formáte. Takto si genialitu slova vychutnáte ako by ste boli priamo v miestnosti pred prezidentom. Chystáme tiež vysielanie na mobilné telefóny, aby Vám tento sviatok televízie neušiel napríklad na svahu na lyžovačke. Už teraz je možné si vopred objednať DVD alebo Blu ray disk v limitovanej edícii s podpisom hlavy štátu. Uvažujeme aj o USB kľúčoch v matrioške"
Podľa analytikov táto správa vyvolala v mediálnych kruhoch doslova uragán. Zadávatelia reklám sa už teraz bijú o reklamný čas pred a tesne po príhovore. Podľa analytika by sa mohla sledovanosť po zavedení týchto noviniek vyšplhať až na číslo 56 divákov.
Televízia už vytvorila špeciálny tím 1200 ľudí, ktorí pracujú na tomto projekte. Rovnako už spustila webovú stránku na ktorej sa odpočítava čas do začatia príhovoru po sekundách...